LAKGRUPPEN - obchodné podmienky
Snažíme sa robiť maximum, byť transparentní a veríme, že férové podnikanie je tá správna cesta.
- Kasper Dupont, Business Development Manager
Doručenie
Naším cieľom je vybaviť vašu objednávku čo najrýchlejšie. Neustále sa snažíme ponúkať atraktívne možnosti doručenia za dobré ceny. Možnosti doručenia sa môžu líšiť v závislosti od lokality. Tovar odosielame každý pracovný deň okrem štátnych sviatkov a určitých dní zatvorenia každý rok.
Doručenie sa uskutočňuje prepravcom alebo kuriérskou službou najatou spoločnosťou LAKGRUPPEN s nasledujúcimi dodacími podmienkami: Zo závodu. (INCOTERM 2010), čo znamená, že nebezpečenstvo doručenia tovaru prechádza na zákazníka, keď je tovar v rukách prepravcu. Ak nie je dohodnuté alebo uvedené inak.
Zodpovednosť za to, že informácie o doručení sú správne, má kupujúci. Zahŕňa dodaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu použitú v objednávke. Údaje slúžia na vyplnenie nákladného listu a odovzdávajú sa zasielateľovi.
Pri objednávke produktov s UN číslom, určený nebezpečný tovar, sa pripočítava ekologický poplatok 11,33 € za objednávku. Poplatok pokrýva náklady na manipuláciu s tovarom označeným nebezpečným tovarom tak, aby bol riadne zabalený alebo s ním bolo manipulované, a teda nepredstavoval zdravotné alebo bezpečnostné riziko.
Zákazník je povinný pri dodaní preskúmať všetky produkty, náhradné diely a súvisiace služby. Ak si zákazník všimne chybu alebo nedostatok, ktorý chce zákazník uplatniť, musí to okamžite oznámiť spoločnosti LAKGRUPPEN. Ak chyba alebo chyba, ktorú si zákazník všimol alebo by mala mať, nebude okamžite oznámená spoločnosti LAKGRUPPEN, nie je možné ju neskôr reklamovať.
Vrátenie a zrušenie
Chceme zjednodušiť používanie nášho internetového obchodu – to isté platí pre vrátenie tovaru. Vždy vám odporúčame skontrolovať zakúpené produkty, náhradné diely a súvisiace služby pri doručení. Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo nedostatok, na ktorý sa chcete odvolať, musíte to okamžite písomne oznámiť spoločnosti LAKGRUPPEN. Položky, ktoré chcete vrátiť, musia byť vrátené v podstate v rovnakom stave a množstve, v akom ste ich dostali, aby ste dostali späť plnú kúpnu cenu.
Ak zrušíte nákup, ponúkame vrátenie položky (položky) do 14 dní od prijatia objednávky. Produkt, ktorý je vyrobený/namiešaný špeciálne pre vás, nie je možné vrátiť a položky označené ako „neskladový tovar“ nie je možné vrátiť, pretože boli objednané špeciálne na vašu individuálnu objednávku.
Výrobné chyby, ktoré sa vyskytnú, máte právo reklamovať do 2 rokov od dodania tovaru. Vo väčšine prípadov je možné chyby opraviť opravou, ak sa po 2 pokusoch o opravu ukáže, že vec je stále chybná, bude vec nahradená novou, rovnakého typu a modelu. Samozrejmosťou je požiadavka, aby reklamácia bola oprávnená a vada nevznikla v dôsledku nesprávneho používania výrobku alebo iného škodlivého správania. Ak zistíme nesprávne použitie veci alebo nezvyčajné opotrebovanie, náklady na dopravu sa nevracajú.
V súvislosti s chybami pri objednávaní si uplatňujeme právo fakturovať 10% z celkovej sumy za cenu produktov.
Tónované výrobky nie je možné vrátiť, ak je dátum posledného použitia menej ako 6 mesiacov.
Ak uvedené podmienky nie sú splnené, nastanú prípady, kedy položka stratí celú alebo časť svojej hodnoty a nebudete mať nárok na vrátenie peňazí.
Vrátky odoslané na:
Dodacia adresa vašej objednávky. Pred odoslaním reklamácie nás prosím kontaktujte na čísle 63 156 666. Pri vrátení tovaru uveďte čo najpodrobnejšie o aký problém ide.
Produkty, náhradné diely a služby
Produkty a náhradné diely, ktoré sa predávajú a dodávajú, sú nové a v čase dodania sú v súlade s dánskym právom. LAKGRUPPEN predáva a dodáva náhradné diely k produktu v rozsahu, v akom si ich môžeme objednať od tretej strany. Súvisiace služby, ktoré LAKGRUPPEN predáva a dodáva v súvislosti s predajom a dodávkou produktov alebo náhradných dielov, ako je tónovanie mokrých produktov, sú vykonávané správne a sú v súlade s dánskym právom v čase dodania.
Súvisiace služby, ktoré LAKGRUPPEN predáva a dodáva v súvislosti s predajom a dodávkou produktov alebo náhradných dielov, ako je tónovanie farieb, lakov a podobne, sú vykonávané umelo a sú v súlade s dánskym právom v čase dodania.
Nevybavená objednávka
Pri nákupe produktov, ktoré nie sú na sklade alebo sú označené ako „neskladové položky“, budú zostávajúce produkty odoslané čo najskôr. Všetky položky, ktoré sú skladom, budú odoslané okamžite. V prípade spätnej objednávky vám bude účtovaná iba suma rovnajúca sa zásielke. Zostatkové vyrovnanie nastane, keď dostanete svoju nevybavenú objednávku.
Pri objednávke tovaru sa zobrazí, či položka nie je skladom alebo je označená ako neskladová. V potvrdení objednávky bude tiež uvedené, či je vaša objednávka určená na čiastočné doručenie. Ak ste si objednali jednu alebo viacero položiek, ktorých platnosť už uplynula, budeme vás čo najskôr kontaktovať, aby sme našli náhradnú položku.
Cena
Ceny sú uvedené v EUR a sú denne aktualizované. LAKGRUPPEN si vyhradzuje právo na zmenu cien bez predchádzajúceho upozornenia. Ceny uvedené na webovej stránke sú platné, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Rezervácie sa robia kvôli chybám v cene atď. v dôsledku nedodania, zmien daní, vypredania tovaru, zmien meny, vojny, teroru, prírodných katastrof, vyššej moci a tlačových chýb.
Platba
Prijímame platby kartami Visa, Mastercard a Maestro. Žiadne poplatky za kartu. Suma sa odpočítava až pri odoslaní tovaru. Ak ste si objednali viacero položiek a jedna z položiek je nevybavená, platbu za túto položku nezrátame, kým nebude položka odoslaná.
Platba debetnou kartou
Worldline/Bambora používame ako platobnú bránu a prijímateľov. To znamená, že keď si objednáte a zaplatíte kreditnou kartou, všetky platobné transakcie vykonáva Worldline a LAKGRUPPEN nemá prístup k žiadnym údajom o vašej kreditnej karte. Všetka komunikácia je šifrovaná bezpečným pripojením.
Platba faktúrou
Dohoda o platbe faktúrou vyžaduje samostatné posúdenie bonity našim finančným oddelením. Faktúry je potrebné uhradiť tak, aby bola podľa dohodnutých okolností k dispozícii fakturovaná suma. Faktúry sa posielajú emailom. Musíte mať teda e-mailovú adresu, na ktorú je možné posielať faktúry. LAKGRUPPEN si vyhradzuje právo vlastniť produkty až do úplného a konečného zaplatenia. (napr. spektrometer). Ak existujú dôvodné pochybnosti o platobnej schopnosti zákazníka, LAKGRUPPEN je oprávnená znížiť kredit a výšku úveru, požadovať platbu vopred alebo požadovať zabezpečenie budúcich dodávok.
Ak faktúry nebudú uhradené včas z dôvodov, za ktoré LAKGRUPPEN nezodpovedá, má LAKGRUPPEN nárok na úrok z dlžnej sumy vo výške 1,5 % ročne. mesiac od dátumu splatnosti až do zaplatenia. Ďalej sa účtuje poplatok 20 EUR.
V prípade neuhradenia faktúr po splatnosti do 14 dní od doručenia písomnej výzvy na zaplatenie od spoločnosti LAKGRUPPEN máme právo okrem úroku zrušiť predaj produktov, náhradných dielov a/alebo súvisiacich služieb súvisiacich s omeškaním, zrušiť predaj produktov, náhradných dielov a/alebo súvisiacich služieb, ktoré ešte neboli dodané zákazníkovi alebo vyžadujúce ich predplatenie a/alebo iné porušenia oprávnenia. Vyhradzujeme si právo na predaj až do úplného zaplatenia.
Ponuka
Akékoľvek ponuky sú platné 10 dní od dátumu ponuky, pokiaľ nie je v ponuke uvedené inak. Ak ponuka nie je datovaná, je platná 10 dní od odoslania. Prijatie ponúk, ktoré LAKGRUPPEN dostane po uplynutí lehoty na prijatie, sa nepovažuje za platné, pokiaľ zákazníka neoznámime inak.
Voľba práva a miesta konania
Obchod strán vo všetkých ohľadoch podlieha dánskemu právu. Akýkoľvek spor, ktorý môže vzniknúť v súvislosti s obchodom strán, musí riešiť dánsky súd.
Záruka
LAKGRUPPEN poskytuje produkty, vyhradené a súvisiace služby bez materiálových chýb a chýb v dizajne, materiáloch a spracovaní po dobu 24 mesiacov od dodania. Na diely vymenené v rámci záruky je záručná doba 3 mesiace od výmeny, pes maximálne 24 mesiacov od pôvodnej dodávky.
Záruka LAKGRUPPEN sa nevzťahuje na diely podliehajúce opotrebovaniu a chyby spôsobené: 1, bežným opotrebovaním. 2, skladovanie, inštaláciu, používanie alebo údržbu v rozpore s pokynmi Spoločnosti alebo všeobecnými postupmi. 3, oprava alebo zmena vykonaná kýmkoľvek iným ako Spoločnosťou. 4, a ďalšie podmienky ako Spoločnosť je nezodpovedná.
Ak zákazník počas záručnej doby zistí závadu alebo závadu, ktorú si zákazník želá uplatniť, musí nám to bezodkladne písomne oznámiť. Ak nám chyba alebo závada, ktorú zákazník zistí alebo mala zistiť, nebude bezodkladne písomne oznámená, nie je možné ju neskôr reklamovať. Zákazník je povinný poskytnúť Spoločnosti informácie o oznámenej chybe alebo vade, ktoré si Spoločnosť vyžiada.
V primeranom čase po tom, čo spoločnosť LAKGRUPPEN dostane od zákazníka oznámenie o chybe alebo chybe a prešetrí reklamáciu, spoločnosť oznámi zákazníkovi, či sa na chybu alebo chybu vzťahuje záruka. Zákazník musí na požiadanie zaslať spoločnosti chybné diely. Zákazník znáša náklady a riziko dielov počas prepravy do Spoločnosti. Spoločnosť znáša náklady a riziko dielov počas prepravy k zákazníkovi, ak sa na závadu alebo závadu vzťahuje záruka.
V primeranom čase po tom, čo spoločnosť LAKGRUPPEN oznámila zákazníkovi podľa bodu. 4, že na závadu alebo závadu sa vzťahuje záruka, Spoločnosť odstráni závadu alebo závadu: (I) výmenou alebo opravou chybných dielov alebo (II) odoslaním dielov zákazníkovi na vlastnú výmenu alebo opravu.
Zákazník nemá žiadne práva v prípade vád alebo vád produktov, náhradných dielov alebo súvisiacich služieb okrem tých, ktoré sú výslovne uvedené vyššie.
Vylúčenie zodpovednosti
LAKGRUPPEN môže kedykoľvek zmeniť obsah tejto stránky. Spoločnosť LAKGRUPPEN nemôže niesť zodpovednosť za žiadne škody, ktoré vzniknú v dôsledku používania stránky alebo, v tomto prípade, nedostatku prístupu na stránku. Upozorňujeme, že zobrazenie tovaru na webovej stránke sa môže líšiť od skutočného vzhľadu tovaru. Zobrazené obrázky sú len orientačné. Skutočný vzhľad produktu sa preto môže líšiť od vyobrazenia na webovej stránke. Nezodpovedáme za žiadne menšie rozdiely vo farbách alebo veľkostiach zobrazených na našej webovej stránke. Toto sa nepovažuje za chybu, a preto nebude mať za následok žiadnu náhradu nákladov, či už v súvislosti s pôvodnou zásielkou, ani s vrátením.
Zásady ochrany osobných údajov
Spolupracujeme s množstvom ďalších spoločností, ktoré uchovávajú a spracúvajú údaje. Spoločnosti spracúvajú informácie iba v našom mene a nesmú ich použiť na svoje vlastné účely. Spolupracujeme iba so spracovateľmi údajov v EÚ alebo v krajinách, ktoré môžu poskytnúť vašim informáciám primeranú ochranu. Prečítajte si naše zásady ochrany osobných údajov tu
'webové stránky
Webovú stránku vlastní a zverejňuje:
LAKGRUPEN A/S
Stenhuggervej 30
5230 Odense M
Telefón: +45 8874 4000
E-mail: [email protected]
DIČ: DK10020360
Zmluvné podmienky boli naposledy aktualizované 20. septembra 2022